westlife最经典的歌

听了这么多年的西城男孩的歌,我个人认为以下的这些歌最好听的 〈br〉something right 〈br〉my love 〈br〉obvious 〈br〉pictures in my head 〈br〉mandy 〈br〉written in the stars 〈br〉swear it again 〈br〉you must had a broken heart 〈br〉fool again 〈br〉if I let you go 〈br〉nothing‘s gonna change my love for you 〈br〉everybody knows(在西城的中文网站上有) 〈br〉world of our ow* 〈br〉miss you 〈br〉forever 〈br〉total eclipse of the heart 〈br〉amazing 〈br〉希望大家去试听一下!