Ni 4 Duros x 3 Perles-El Nota

歌手 : El Nota
语种 : 英语
时长 : 02:19

DOLBY 杜比全景声 下载

臻品母带 下载

臻品全景声 下载

臻品音质

HIRES Hi-Res 下载

FLAC 无损flac 百度云网盘下载

APE 无损ape 格式下载

320MP3 极高mp3 歌曲下载

128MP3 标准mp3 百度网盘下载

192OGG 较高ogg 下载

192AAC 较高aac 下载

96AAC 标准aac 百度云下载

Loading...

TXT Ni 4 Duros x 3 Perles-El Nota 文本歌词

Us presento en un moment el meu deliri personal.
El mal convertit en raperu sense pasta al monedero.
El meu problema és neuronal, també anticonstitucional, em tancaran en un correccional per no ser formal.
Depèn el què ho faig genial i per altres sóc un desastre i canto.
Que difícil és fer l'amor en un opel astra.
Els adolescents ara es masturben amb el videoclip de la Kate Perry i a mi me la posa dura els solos de Black Stone Cherry.
Hi ha qui neixen estrellats i hi ha qui neixen amb estrella, jo no sé, però el que faig m'agrada a mi i li agrada a ella.
Mira, vam ser els més fumats de tots els concursants i ara el 2009 ens paguen un disc els catalans.
No em considero un bon artista, volen dates i després em penjo més que el windows vista.
En Dive aixeca el polze, en Bel afirma amb el cap i al costat tinc un degenerat, el putu Pau que em diu: nene si es que eres más feo que el Fary comiendo limones!!
I també més estrany que el cantant de los Ramones.
Fa un temps ningú donava 4 duros per nosaltres però som la referència, això ho dieu vosaltres.
Quina és la diferència?
Que som com som i punt.
No ens fa falta disfressa perquè som com som i punt.
Mira van passant els anys i jo segueixo amb aquest look i passo olímpicament de la patranya del feisbuk.
En Pau és un viciós es passa hores davant la play.
En Xavi és un viciat tecleja al google Sasha Grey.
Encara que t'ho creguis no vinc d'una altra galàxia.
Música o sexe i així aribo a l'ataràxia.
A les 4 de la nit poso la pose del Neo de Matrix.
I si li ric a la cambrera és per veure gràtis.
Què farem amb aquest noi, no es pren res seriosament?
Jo prenc un wiski-cola amb dos glaçons de gel.
Passo del falete, del paquirri, i de la paris, que si vull veure circ vaig a l'
Ateneu de 9 barris.
Canviarem la capital de Catalunya per Fuentealbilla, i si no ho hem fet millor és per deixar vidilla.
L.
P.
U.
T.
U.
N.
O.
T.
en Xavi, en Pau i en Bel per alegra-rte la vida.
Si no t'agrada bé, si no no ens toquis els collons.
Els nostres tracks són de Copa, Lliga i Champions.